28 Eylül 2008 Pazar

ÖZ GEÇMİŞ

ÖZ GEÇMİŞ



İzmir Dokuz Eylül Arkeoloji Bölümünden 2007 mezun oldum. Arkeoloji okuyarak tüm dünya insanlarını anlamak dünyayı ve insanların yaşamlarını medeniyetlerin izlerini sürüp o kültürlerin neden arkasında bu kadar önemli mirasları bıraktıklarını kavramaya çalıştım.Yerli ve Yabancı birçok Arkeolojik kazılara katıldım. Sadece kazıların yetmeceğini gördüm kendimi daha geliştirebilmek için bir müzede staj yapmanın gerekli olduğunu düşünürek Ankara Anadolu Medeniyetleri Müzesinde 2 yıl staj yaptım. Tez olarak Homerion Sikkeleri adındaki tezimi Anadolu Medeniyetleri Müzesinde sevgili hocam m.Tevfik GÖKTÜRK ün yardımları sayesinde hazırladım. Homerion Sikkeleri isimli tezim Dokuz Eylül Üniversitesi Kütüphanesinde bulunmaktadır. Tez dışında 2 bilimsel çalışmam daha bulunmaktadır. Yaban Keçisi Sitili ve Kuşlu Kotyleler ile Efes Kenti ve Medeniyetleri diğer bilimsel çalışmalarımdır. Bu çalışmalar Dokuz Eylül Üniversitesinde Doç.Dr Remzi Yağcı'nın Kitaplığındadır. Bunların dışında 2 adet makale ve Aliağa Belediyesinde çalıştığım zaman içerisinde Kyme Antik kenti adlı bir Belediye Yayını hazırlama fırsatım oldu. İtalyan Kazı Başkanı Antonio La MARCA ile birlikte Kordinatoorlüğünü yaptığımız yayın Aliağa Emek Şenliklerinde standlara dağıtılmıştır. Merak eden arkadaşlar Aliağa Belediyesinden bu yayına ulaşabilirler. PDF olarak yayınlanan çalışmamızın bir örneğini linki tıklayarak indirebilirsiniz. Dawnload Linki:

Hiç yorum yok: